תנאי שימוש באתר

כל המידע המופיע באתר היינו לצורך ידע כללי ואינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין , המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה היינה על אחריות המשתמש בלבד. למען הסר ספק, כל מקרה הוא מקרה ייחודי ופרטני ולכן ויש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום. בכל מקרה, השימוש באמור באתר זה אינו יוצר יחסי עו"ד לקוח בדרך כלשהי, בין משרד עו"ד מרב פלד ובין המשתמש, משרד עורכי דין מרב פלד אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה, כל עוד השימוש במידע נעשה שלא באמצעות משרד עורכי דין מרב פלד.

מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד ולאפשר להם לדעת יותר, בטרם הם פונים אל עורך דין או כל מומחה אחר. לעיתים, התכנים מבטאים אסכולה משפטית מסויימת או דיעה אישית של הכותב בלבד. התכנים שבאתר, כראוי לתכנים משפטיים, הנם תלויים בנסיבותיו ובעובדותיו של כל מקרה, ולכן יש להתייחס אליהם במידת הזהירות הנדרשת.

אחריות
המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. לא תהיה למשתמשים כל תביעה, דרישה או טענה, מכל סוג שהוא כלפי משרד עורכי דין מרב פלד

זכויות קניין רוחני
מלוא זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות זכויות היוצרים בעיצוב, בקוד המחשב המפעיל את האתר ובכל קובץ: גרפי, טקטסטואלי או מולטימדיה המצויים באתר, (להלן "התכנים") הינן של משרד עורכי דין מרב פלד בלבד.