אודות

מרב פלד משרד עורכי דין דיני משפחה, עו"ד מרב פלד, היינה עורכת דין עצמאית ומגשרת, מנהלת משרד עורכי דין מזה 20 שנה, למרב ניסיון רב-שנים בייצוג בתיקי משפחה, גירושין וירושה מורכבים ורגישים, הן בבית המשפט לענייני משפחה והן בבית הדין הרבני – לרבות ניהול הליכי חלוקת רכוש מכל הסוג, סוגיית המזונות, תיקי משמורת, התנגדות לצוואות, צווי עיכוב יציאה מהארץ, צווי הגנה, הסכמי ממון, משמורת וגישור בגירושין.

המשרד מטפל באופן ייחודי וחדשני בתחום המעמד האישי וגישור המשפחה ומעניק לקהל לקוחותיו שירות אמין, דיסקרטי, מקצועי ורגיש, המותאם לצרכיו האישיים של כל לקוח. ייחודו של המשרד בתודעת השירות הגבוהה, בידע המקצועי הנרחב ובניסיון הרב בניהול תיקים מולטידיסיפלינריים (שילוב של התחום המשפחתי, אישי, פיננסי וכיו').

מרב פלד בוגרת הפקולטה למשפטים של המרכז בינתחומי בהרצליה, שם סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות. את לימודי ההסמכה בלשכת עורכי הדין סיימה בהצלחה יתרה. הצלחה זו סללה את דרכה להתמחות בבית המשפט לעניני משפחה .

מרב פלד משרד עורכי דין דיני משפחה – המשרד הוקם בשנת 2002 ומאז משרת נאמנה את לקוחותיו, בעבודתה משתמשת מרב פלד בסל יכולות שכולל מחד יכולת הקשבה והבנה לצד הנפשי /רגשי של הלקוח ומאידך ידע מעמיק בפן המשפטי ומביאה לידי ביטוי מגוון פתרונות משפטיים אופציונאליים ע“פ רצון הלקוח .

מרב שמה את צרכיו של הלקוח בראש מעייניה ודואגת לבצע הליך קצר מהיר ומקצועי . מרב מתחשבת בהשפעה של תהליך הגרושין על הילדים, בהשפעה של תהליך הגירושין על נשים, עורכת הדין מרב פלד משתלמת בדרך קבע ומתעדכנת בחידושי עולם המשפט. בין השאר עברה השתלמויות בנושא דיני משפחה, עברה הכשרה ומשמשת גם כעו“ד שממונה ע“י בית המשפט כאפוטרופוס לדין.

מרגישה שאת אובדת עצות? רוצה להתייעץ? צרי קשר עם מרב ותקבלי עצה ראשונית כיצד להתקדם. דיסקרטיות ורגישות מובטחת. אל תשארי באפלה ואל תהי מובלת לתהליך שגם כך מאוד משמעותי בכל כך הרבה רבדים של עתידך.